banner

Jak je Easy Event výhodný?

Nekupujete jen chytré softwarové řešení. Získáváte kompletní support od konzultací přes pomoc při získávání a tvorbě obsahových částí až po kompletní reporting. Jinými slovy - realizaci celého procesu na klíč.

Modul

Microsite a registrace

Cena zahrnuje:

Použití modulu R na jedné akci, komunikace s klientem, základní branding microsite, příprava a nastavení registračních formulářů, kompletní vložení a naformátování obsahu, tvorba šablony a obsahu e-mailingu, distribuce zvacího mailingu, 2x reporting stavu registrace Předání finálních výstupů registrace v elektronické podobě

tj. cca 8 hod. supportu

34 900 Kč

Modul

Elektronické vstupenky a on‑site check-in

Cena zahrnuje:

Použití modulu Q na jedné akci, grafický návrh eTicketu v PDF a PassBook variantě. Vygenerování všech vstupenek s QR kódy pro potvrzené účastníky a rozeslání vstupenek e-mailem (základní rozesílka + 1x dodatečná). Technické zabezpečení realizace check-inu (dodání HW+SW). 5x iPod Touch, 1x server + AP, 1x termotiskárna kódů. Výstupy/reporty z on-site check-inu.

tj. cca 6 hod. supportu + HW

19 500 Kč

Modul

Mobilní aplikace s interaktivními vstupy účastníků

Cena zahrnuje:

Použití modulu M na jedné akci, komunikace s klientem, branding aplikace, příprava a nastavení modulů Agenda, Speakers, Hlasování, Dotazy, Feedback; spolupráce na vložení obsahu (do rozsahu 40-ti položek Agenda a Speakers), reporting využití informační části aplikace + statistické a souhrnné výstupy z interaktivních částí aplikace. Funkční web app na doméně určené klientem nebo na subdomena.easyevent.cz.

tj. cca 20+ hod. supportu

54 900 Kč
* Opakovaným užitím je myšleno opakování obdobné akce koncového klienta (nikoliv agentury) během jednoho kalendářního roku a využití stejného modulu/modulů jako u první akce. V tom případě již zákazník po dobu JEDNOHO KALENDÁŘNÍHO ROKU využívá zvýhodněné ceny. V dalším kalendářním roce pak zase první akci platí v plné ceně.